Marketing de calitate

Marketing de calitate

O reclamă la un ou de ciocolată în care doi bărbați se sărută scandalizează internauții: „Vinde sex copiilor“.
Cadbury este o marcă specializată în creearea de controverse. Aşa cred producătorii că ajung sigur la consumator.
Pe la noi se zice că pentru profit, te faci frate şi cu dracu.
Mă! Da’ să scandalizezi până şi comunitatea Lgbt! Asta înseamnă nene să te pricepi la marketingăreală.

,,Membrii comunității LGBT și-au exprimat și ei antipatia față de această campanie“. laugh

Sursa: AlephNews

Să fie încă bucurie, zic!
La cât de neobosit se lucrează la modelarea socială, pentru conformarea cu orice ,,inovare”, în curând feminismul si homosexualitatea vor ajunge să fie considerate mişcări conservatoare.

Evaluează

Dacă ți-a plăcut, distribuie.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *